Word Vriend van het Westfries Museum

Eenmalig
    voor 1 persoon

Voordelen van vrienden zijn

Voor wat hoort wat, is een oud gezegde, maar nog steeds geldig. Naast voordeeltjes, is er ook de mogelijkheid om deel te nemen aan exclusieve excursies.

Daarnaast organiseert de stichting extra activiteiten

*Tot de bestemmingen behoorden o.a.: Groninger Museum, Gevangenismuseum Veenhuizen, Scheepvaartmuseum, Huize Doorn, Cobra Museum, Princessehof, Oranjewoud, Singer Museum, Drents Museum, Hermitage, Von Sieboldhuis en de Mata Hari tentoonstelling in het Fries Museum in Leeuwarden.

Een donatie doen?

Wanneer u enkel een donatie wil doen en geen behoefte heeft aan de activiteiten en voordelen die de stichting biedt voor de vrienden van het museum. Uiteraard is dat mogelijk! Natuurlijk kunt u genieten van een fiscaal voordeel door onze ANBI-status.

U kunt direct een donatie doen online maar onze penningmeester staat tot uw beschikking. Voor een persoonlijke afhandeling of eventuele vragen of wensen.