Jubileumviering 35 jaar Vrienden

Nadat we de jubileum­ viering afgelopen november op het laatste moment moesten afgelasten, gaan we er nu vanuit dat de viering op 24 september as. zeker zal doorgaan. Het programma kunnen we nagenoeg hetzelfde aanbieden, dus verheug u op een mooie middag met interessante sprekers, mooie muziek, een receptie en rondleiding in het museum en een feestelijk sponsordiner in de Oosterkerk.

Graag opnieuw aanmelden: telefonisch bij bestuurslid Marlies Alberda, 0621132791 of digitaal via www.museumvriend.nl, onder vermelding van jubileum middag (gratis).

Voor het diner(€ 100,- per persoon inclusief drankjes) kunt u zich opgeven door het gewenste bedrag over te maken op ons bankrekeningnummer NL30 RABO 0161432832

De lezing van professor Maarten Prak zal aansluiten op zijn boek De Gouden Eeuw, dat u na afloop voor een speciale Vriendenprijs kunt aanschaffen. U betaalt dan geen € 27,50, maar slechts € 22,50.

U kunt een exemplaar reserveren door een mail te sturen aan aukjewfm@gmail.com of door € 22,50 over te maken op ons rekeningnummer NL30 RABO 0161432832 onder vermelding van Prak/Gouden Eeuw.

exclusief voor leden

Korting exclusief voor leden

Het boek van professor Maarten Prak kunt u als vriend voordelig aanschaffen. Reserveer eenvoudig een exemplaar online

MegaphoNews - Closer Than Ever

The leading news agency comes to your smartphone.  Download now.